Compiled By BadMutti
00 - Intro - David Carroll - Good Morning (Mercury en BBC Label)___ De tune van het programma "Ook Goeiemorgen," dat zowel op Radio Veronica als Radio Mi Amigo te beluisteren viel in de presentatie van diverse deejays.
01 - Dean Barlow - Yesterday's Kisses
02 - Tony Brent - Ten Lonely Weekends
03 - Vince Carson - The Boulevard Of Broken Dreams
04 - The Cleftones - Some Kinda Blue
05 - The Corsairs Feat. Jay 'bird' Uzzell - Smokey Places
06 - Bobby Day - Pretty Little Girl Next Door
07 - Toni Eden And (Nicky De) Matteo - Something Stupid
08 - The Fleetwoods - Lovers By Night, Strangers By Day
09 - Ronnie Gallant - In The Night
10 - Roy Hamilton - To The One I Love
11 - Ferlin Husky - Love Your Magic Spell Is Everywhere
12 - Jay & The Americans - This Is It
13 - Keith & The Admirations - Caravan Of Lonely Men
14 - Barbara Lewis - Pushin´ A Good Thing Too Far
15 - The Marketts - Balboa Blue
16 - Jimmy Merritt - I'll Forget About You
17 - Nicodemus & Mudies All Stars - Old Veteran
18 - The Platters - I'll See You In My Dreams
19 - Barbara Redd - I'll Be All Alone
20 - Bobby Rydell - Stranger In The World
21 - Sonny Sinbad - Emily
22 - Billy Storm - Puppy Love Is Here To Stay
23 - Spyder Turner - I Can't Wait 'til I See My Baby's Face
24- Justine ''Baby'' Washington - Can't Wait Until I See My Baby
25 - Johnny Wyatt - Hang Up The Phone
26 - Bonustrack - Whistling Jack Smith - I Was Kaiser Bill's Batman ( Stereo HQ ) (Deram) ___ Door Robbie Dale gebruikt op Caroline South, Caroline International en Radio Veronica.
27 - Bonustrack - ZZ & De Maskers - Beat Girl ___ Was op Veronica in 1964 de tune van het programma Teenbeat Club.
Popcorn_top_500_radio_192_deel_14.7z
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Popcorn Beauties - Volume 16
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
TOP 10
-
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
-
01. Les Caravelles - Caravelle (Brussel) 1964 (3:00) 02. The Jokers - Patokaän (Antwerpen) 1962 (2:28) 03. The New Inspirat...
-
01 - The Radianta - One Day I'll show you 02 - Lenny Miles - In between tears 03 - Opals - Does it matter 04 - La Brenda Ben - Chaparon...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten