Compiled By BadMutti
00 - Intro - Routers - Let's Go (Warner Brothers) ___ Dit nummer op Radio Veronica werd als tune gebruikt door Joost den Draayer bij de productie van een speciaal programma over het tienjarig bestaan van het station.
01 - Douglas Banks - Never Say Goodbye
02 - Jimmy Breedlove - I Say Hello
03 - James Carr - Only Fools Run Away
04 - Petula Clark - Le Soleil Dans Les Yeux (Plaza De Toros) (The Lonely Bull) (met intro)
05 - Sam Cooke - Win Your Love for Me
06 - Bobby Day - I Need Help
07 - The Duprees - I'm Yours
08 - The Flamingos - Besame Mucho
09 - Jerry Fuller - Wake Up Sleeping Beauty
10 - Roy Hamilton - Let The Music Play (version take five --intro)
11 - Tommy Hunt - Lover
12 - Peter James - Feelings
13 - Ken Karen - Nature Boy
14 - Randy Lee - Young Days
15 - Marci & The Mates - Oops, There Goes Another Tear
16 - Barbara McNair - That's All I Want From You
17 - Al Nevins & His Orch. - Linger A While
18 - Gene Pitney - Keep Tellin' Yourself
19 - The Cadillacs - I'm Willing
20 - David Ruffin - Action Speaks Louder Than Words
21 - Nancy Sinatra - Think Of Me
22 - Marc Stewart - Swak (Sealed With A Kiss)
23 - Kylo Turner - I'll Keep Thinking Of You
24 - Ann Warren - Take Me In Your Arms
25 - Chuck Wright - Love (I Won't Be A Fool Anymore)
Bonustracks:
26 - Sandy Coast - Just Two Little Creatures ___ Werd door Veronica gebruikt voor een jingle
27 - Sandy Nelson - Drummin' Up A Storm ___ Op Veronica in 1962 gebruikt door Joost den Draayer voor het programma "Vrienden van Veronica".
Popcorn_top_500_radio_192_deel_12.7z
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Popcorn Beauties - Volume 16
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
TOP 10
-
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
-
01. Les Caravelles - Caravelle (Brussel) 1964 (3:00) 02. The Jokers - Patokaän (Antwerpen) 1962 (2:28) 03. The New Inspirat...
-
01 - The Radianta - One Day I'll show you 02 - Lenny Miles - In between tears 03 - Opals - Does it matter 04 - La Brenda Ben - Chaparon...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten