000 - Intro 1 - We Legge Plat_ lekker op zijn UTREGS dialect 00 - Intro 2 - The Swe-danes - At a Georgia Camp Meeting - De tune van Koffietijd met Tineke op Radio Veronica 01 - Sam Alessi - Adorable cha cha02 - Leroy Bivins - Time 03 - Billy Butler & The Four Enchanters - Lady Love 04 - Dee Clark - Don't Walk Away From Me 05 - Tim Connor - Lost Love 06 - Bobby Darin - Dream Lover 07 -Craig Douglas - Oh, what a day 08 - The Fascinators - Ponchinello 09 - Aretha Franklin - I Can't Wait Until I See My Baby's Face 10 - Milton Grayson - Your Old Stand By 11 - Linda Hopkins - If You Walk Away 12 - Jerry Jackson - You Might Be There With Him 13 - Jimmy Jordan - The Same Kind Of Girl 14 - Buddy Lamp - Promised Land 15 - Gloria Lynne - You Don't Have to Be a Tower of Strength 16 - Al McCarter - His true love for you 17 - Johnny Nash - I'm Leaving 18 - The Pentagons - I'm In Love 19 - Jimmy Radcliffe - Long After Tonight Is All Over 20 - Don Rondo - Quiet Girl 21 - Don Sharp - Tree Of Love 22 - The Starglows - Walk softly away 23 - Cal Tjader - Shoji 24 - Liz Verdi - Think It Over (And Be Sure) 25 - Nancy Wilson - Reach out for me
Popcorntop500radio192deel6.rar

Geen opmerkingen:
Een reactie posten