zondag 19 juli 2020
In Belgium They Call It Popcorn! 2CD
1. Timi Yuro - I Ain't Gonna Cry No More (2:32) 2. Ben E. King - Fever (3:01) 3. Birdie Green - Tremblin' (2:29) 4. Dee Clark - Drums In My Heart (2:51) 5. Irma Thomas - Two Winters Long (2:47) 6. The Cleftones - There She Goes (2:23) 7. Cicero Blake - See What Tomorrow Brings (2:29) 8. Gene Chandler - You Threw A Lucky Punch (2:35) 9. Chuck Jackson - Getting Ready For The Heartbreak (2:28) 10. Varetta - Fly By Night (2:30) 11. Marie Knight - To Be Loved By You (2:22) 12. Jeanette ‘Baby’ Washington - Let Love Go By (1:57) 13. Gene Stridel - Let Her Go (2:33) 14. The Lions - Girl Of The World (2:12) 15. McKinley Mitchell - No Love (Like Your Love) (2:39) 16. The Pentagons - I Wonder (If Your Love Will Ever Belong To Me) (2:26) 17. Chuck Jackson - In Between Tears (2:22) 18. Carrie Grant & The Grandeurs - Take All Of My Life (2:17) 19. Cicero Blake - Don't Do This To Me (1:59) 20. Mary Wells - You Beat Me To The Punch (2:44) 21. Tommy Hunt - Poor Millionaire (2:11) 22. Clyde McPhatter - I'll Love You Til The Cows Come Home (2:23) 23. Aaron Neville - How Could I Help But Love You (2:51) 24. Geraldine Hunt - I Let Myself Go (2:10) 25. Ronnie Love - Chills And Fever (2:27) 26. Harvey Fuqua - Any Way You Wanta (2:46) 27. Lena Calhoun - First Love Baby (2:09) 28. Herb Hardesty - Just A Little Bit Of Everything (2:45) 29. Wilson Pickett - Let Me Be Your Boy (2:48) 30. Lavern Baker - Love Me Right (1:58)
1. Timi Yuro - I Ain't Gonna Cry No More (2:32) 2. Ben E. King - Fever (3:01) 3. Birdie Green - Tremblin' (2:29) 4. Dee Clark - Drums In My Heart (2:51) 5. Irma Thomas - Two Winters Long (2:47) 6. The Cleftones - There She Goes (2:23) 7. Cicero Blake - See What Tomorrow Brings (2:29) 8. Gene Chandler - You Threw A Lucky Punch (2:35) 9. Chuck Jackson - Getting Ready For The Heartbreak (2:28) 10. Varetta - Fly By Night (2:30) 11. Marie Knight - To Be Loved By You (2:22) 12. Jeanette ‘Baby’ Washington - Let Love Go By (1:57) 13. Gene Stridel - Let Her Go (2:33) 14. The Lions - Girl Of The World (2:12) 15. McKinley Mitchell - No Love (Like Your Love) (2:39) 16. The Pentagons - I Wonder (If Your Love Will Ever Belong To Me) (2:26) 17. Chuck Jackson - In Between Tears (2:22) 18. Carrie Grant & The Grandeurs - Take All Of My Life (2:17) 19. Cicero Blake - Don't Do This To Me (1:59) 20. Mary Wells - You Beat Me To The Punch (2:44) 21. Tommy Hunt - Poor Millionaire (2:11) 22. Clyde McPhatter - I'll Love You Til The Cows Come Home (2:23) 23. Aaron Neville - How Could I Help But Love You (2:51) 24. Geraldine Hunt - I Let Myself Go (2:10) 25. Ronnie Love - Chills And Fever (2:27) 26. Harvey Fuqua - Any Way You Wanta (2:46) 27. Lena Calhoun - First Love Baby (2:09) 28. Herb Hardesty - Just A Little Bit Of Everything (2:45) 29. Wilson Pickett - Let Me Be Your Boy (2:48) 30. Lavern Baker - Love Me Right (1:58)
InBelgiumTheyCallItPopcornCD1.rar InBelgiumTheyCallItPopcornCD2.rar
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Popcorn Beauties - Volume 16
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
TOP 10
-
JoinThe Rocking Bandit for more Popcorn and Oldies Make a donation and we will send an invitation 01 - The Cleftones - Some kinda blue 02 - ...
-
01. Les Caravelles - Caravelle (Brussel) 1964 (3:00) 02. The Jokers - Patokaän (Antwerpen) 1962 (2:28) 03. The New Inspirat...
-
01 - The Radianta - One Day I'll show you 02 - Lenny Miles - In between tears 03 - Opals - Does it matter 04 - La Brenda Ben - Chaparon...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten